Tuesday, March 11, 2008

(Dutch only) Hulp gevraagd! BPM onderzoek gaande.

Hallo lezers,

Ik heb een verzoek.
Ik ben betrokken bij een onderzoek vanuit de Hogeschool Utrecht rond business process management (BPM) (ik begeleid hierbij een stagiare, sponsor is Capgemini, mijn werkgever).

Doel van het onderzoek is inzicht te krijgen in...
- De huidige activiteiten en plannen van bedrijven rond BPM
- De "maturity" van de BPM activiteiten
- De huidige en geplande inzet van BPM technologie
- Succes en faalfactoren rond BPM en BPM technologie

Mijn vraag aan jullie - ik ben op zoek naar mensen (uit bepaalde doelgroepen) die onze online enquete willen gaan invullen. Duurt ongeveer 20 minuten en er zijn "perks" - kans op wat prijzen (IpodTouch, boeken rond BPM).
En uiteraard een uniek inzicht in de ontwikkelingen rond BPM in Nederland (BPM onderzoeken zijn nog niet eerder op deze schaal in NL gedaan!).

We zoeken met name bedrijven (andere ook welkom):
- > 500 medewerkers
- In Nederland gevestigd
- In branches Financieen, Overheid, Telecom, Utilities ofbeursgenoteerd

En in die bedrijven zoeken we met name:
- CIO's of Informatie managers
- BPM afdelingshoofden
- Afdelingshoofden Processen & Organisatie
- Business en IT consultants bezig met BPM en/of BPM technologie

Als je zelf iemand bent, of mensen kent die aan deze criteria voldoen en je wilt ons helpen, dan verzoek ik je:
- Ofwel mij (roeland punt loggen apestaartje capgemini punt com) de contactgegevens van jezelf of deze mensen te sturen:
- Naam
- Organisatie
- Functie
- Emailadres

- Ofwel deze email door te sturen naar mensen die mogelijk geinteresseerd zijn in dit onderzoek en de uitkomsten ervan, en ze te vragen aan mij hun contactgegevens door te sturen (en laat ze jouw naam noemen).

Mijn dank zou groot zijn - mensen die ons hierbij helpen zal ik ook op de prijstrekking-lijst zetten.

NB: Deze contactgegevens zullen ALLEEN gebruikt worden voor het verzenden van het enqueteverzoek en zullen na verzending van enqueteresultaten worden verwijderd.

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Roeland Loggen

No comments: